Oпштина Гаџин Хан је у партнерству са организацијом Проактив развила пројекат „Никада није касно за почетак“ како би унапредила могућности за запошљавање дугорочно незапослених особа путем успостављања услужног „Start-up”центра.

Пројекат „Никада није касно за почетак“ пружа прилику незапосленим лицима са територије општине Гаџин Хан да учешћем у програму „Start-up”центра и коришћењем његових ресурса стекну потребно знање да покрену сопствени посао, развијају своје идеје и предузетнички дух, а најбољим учесницима програма и повезивање са потенцијалним инвеститорима у циљу проналажења средстава за покретање сопственог посла.

У оквиру пројекта успостављен је „Start-up”центар као нова услуге локалне администрације каква није постојала на територији општине Гаџин Хан. „Start-up”центар функционише као јединствени радни простор у коме ће почетници у пословању моћи да начине своје прве кораке у развијању сопственог бизниса. За потребе „Start-up”центра осмишљен је специјалан програм за оснаживање почетника у пословању, креиран наменски у складу са потребама и карактеристикама локалне заједнице.

Позивају се незапослени са територије општине Гаџин Хан да искористе прилику да се пријаве за учешће у програму „Start-up”центра и да прођу обуку о основама предузетништва и покретању посла намењену почетницима у пословању.

БРОЈ УЧЕСНИКА ПРОГРАМА ЈЕ ОГРАНИЧЕН, ПРИЈАВИ СЕ ОДМАХ!
Додатне информације можете добити путем телефона 062 209663!

ПРЕУЗМИ ПРИЈАВУ ОВДЕ ПОПУНИ ЈЕ И ПОШАЉИ НА startupcentar@gadzinhan.rs

Обука се спроводи у малим групама кроз 12 једнодневних модула који ће се реализовати у просторијама „Start-up”центра у Гаџином Хану од септембра 2019. године. Током обуке незапослени са перспективним пословним идејама ће бити у прилици да стекну вештине и компетенције потребне за развој бизнис планова и покретање сопственог посла.

У оквиру пројекта биће спроведено 4 циклуса обука за укупно 100 незапослених са перспективним пословним идејама са територије општине Гаџин Хан. Након завршетка свих циклуса обука, тим „Start-up”центра ће изабрати 20 најбољих полазника са пословним идејама које су најизгледније да се остваре. За њих ће бити организована инвестициона конференција на којој ће бити у прилици да представе своје бизнис планове потенцијалним инвеститорима и тако пронађу средства за покретање сопственог посла.

Програм „Start-up”центра

Програм „Start-up”центра се спроводи у малим групама до 25 особа кроз 12 једнодневних модула који ће се реализовати у просторијама „Start-up”центра у Гаџином Хану. Током обуке незапослени са перспективним пословним идејама ће бити у прилици да стекну вештине и компетенције потребне за развој бизнис планова и покретање сопственог посла.

Сви полазници обука добиће сав потребан материјал за рад и савладавање програма „Start-up”центра и имају обезбеђене кафе паузе за освежење током обука, као и ручак.

Полазницима ће такође на располагању бити и сви технички ресурси „Start-up”центра, као и менторска подршка његовог тима, како би успешно могли да развију бизнис планове за своје перспективне предузетничке идеје.

Теме обука

1. Како пословати у Србији
Предузетничка радња, Д.О.О, ортачко друштво, чему служи АПР
2. Омладинско предузетништво
Тенденције и потенцијали
3. Израда бизнис плана
Едукација за израду бизнис плана

4. Јавни наступ и наступ на сајмовима
Како представити услугу или производ
5. Canvas“ модел
Тестирајте брзо своју идеју
6. Могућност финансијске подршке за почетак бизниса
Развојна агенција Србије, РРА Југ, «Eneca», Национална служба за запошљавање
7. „Crowdfunding“/Групно финансирање
Одличан алат за тестирање идеје
8. Основе писања пројеката
Бизнис као пројектна идеја
9. Комуникацијске вештине и вештина продаје
Све је у комуникацији
10. Дигитални маркетинг – маркетинг на друштвеним мрежама
Примери добре праксе
11. Како продати производ и истраживање тржишта
Мале тајне великих мајстора
12. „Coworking“ простори и бизнис инкубатор центри
Историја, резултати, потенцијали за раст

Учествовање у програму је бесплатно, а учесници ће бити изабрани искључиво на основу квалитета послатих пријава!